Post

Igår när jag kom hem från att ha varit på jakt på lite kläder till syrran som hon ville ha så kollade jag av ren slump där brev som ingen vill ha ligger.
Våra brevlådor är endast märkta med nummer så ibland får man post till människor som inte bor där osv. Då slänger man ner de i högen där brev som posten ska ta tillbaka.
Eftersom jag kom på mig själv att jag glömt skriva mitt lägenhetsnummer på en grej som heter Half Moon Kids så kollade jag där ifall att de fanns något till mig.
Tittar igenom högen och ser ”Martin Vrigsjo c/o Matilda Vrigsjo” Utan lägenhetsnummer.
Hade jag inte kollat i högen så hade de tydligen aldrig kommit fram till mig. I brevet låg mitt laminat till Warped Tour’13 så det va tur att jag kollade!

Ska ni skicka brev eller paket till mig MÅSTE ni skriva lägenhetsnummer. Det kommer inte fram annars!

Har börjat kolla på lite boende för sommaren med, de som jag bor med flyttar alla hem till Sverige och Donnie till någon annan stat. Har fått några som kontaktat mig om att de söker någon extra att bo med eller så. Dessa lägenheter ligger i West Hollywood. Dvs längre från skolan och inte vid stranden. Jag är lite osäker på om jag vill bo där, men hyran är billigare så det kanske blir att flytta dit ändå. Sådant som märks!

Kommentera

