Lets play some hockey!

Tänkte dela med mig av den mycket trevliga nyheten!
På fredag börjar jag spela hockey! Du hörde rätt! Imorgon kväll eller torsdag morgon kommer jag få ett mail av han som har hand om allt. Då har han varit i möte med alla renpresentatörer från alla lag och har då placerat mig i ett lag som passar. Då är det bara för mig att registrera och tagga på match på fredag!
Ända in i Juni kommer säsongen hålla på, är riktigt taggad!

Är otroligt glad att få spela hockey igen. Det är något jag verkligen saknat! Ska bli skönt att knyta skridskorna och ta de där första skären på nyspolad is. Vi kommer spela matcher i LA Kings träningsarena. Laget jag kommer spela med heter Los Angeles Lady Kings!

Picture0006

Kommentera

