LA Red Kings

LA Lady Kings har fem lag som kör en internserie eftersom de inte finns många andra lag här omkring. Alla matcher kommer att spelas på samma arena. Kings träningsarena.
Jag fick mail idag om att jag blivit placerad i Red Kings. De röda laget.
Eftersom det är fem lag som spelar så betyder det att det är 1 lag varje fredag som inte spelar. Första fredagen var det mitt lag som inte ska spela. Så blir ingen match imorgon utan vi spelar första matchen på fredag nästa vecka den 29e!
Riktigt taggad på att börja spela igen! Även om det bara är en match i veckan ska de fortfarande bli kul!
Fick även reda på att jag ska spela back då de har ett överflöd på forwards. Gör inte mig något, har spelat de lite innan så kan positionen lite.
De ville även veta matchtröjstorlek och nummer. Så valde nummer 9 såklart!

Nu funderar jag på om jag ska ta mig an en riktigt onyttig kväll med massa gott och film! Det är ju helg trots allt!

Lite bilder från när jag var i Long Beach

Kommentera

