Fotokursen

Det är alltid kul att få beröm på saker och känna att de går bra i en kurs.
Idag fick vi tillbaka vår första uppgift i fotokursen. Hon sa att det är väldigt sällan någon får 10 av 10 på första uppgiften. För att få de måste man uppnå alla krav perfekt och gör uppgiften jättebra. Jag öppnade mitt kuvert och kollade på mitt betyg. Och där stod det en inringad 10a! Kändes bra att vet att man är en av de få som får det!
Idag skulle vi även visa upp vår nya uppgift ”Motion” (rörelse). Den första som visade hade inte så stor variation, mycket bilar, och bilderna va inget speciella direkt. Sen visade jag mina bilder. Hon gillade bilderna och även några elever sa att de gillade dem. Efter frågade hon vem som var på tur att visa sina bilder. Då säger en kille i klassen ”Jag tror ingen vill visa sina bilder efter att vi sett hennes bilder” – Han menade alltså att mina var bra! Jättekul att höra!
Nästa uppgift kommer bli lite klurigare. Får se hur det går.

Håller även på att klura på lite planer. Imorgon får vi se om de går eller inte. Hoppas hoppas!

Detta är en av mina bilder jag hade med i ”Rörelse” uppgiften. Tagen från Santa Monica Pier över Pacific Coast Hwy med 30 sekunders slutartid.
010

Kommentera

