LA Red Kings & Påsk

I fredags så började jag spela hockey igen. Ligan är mer som en korpen liga, man kör en match i veckan.
Nivån va betydligt lägre än hemma. Men de kunde man såklart ana eftersom det är en vuxenliga.
Laget va jättetrevliga och fick mig att känna välkommen direkt. För första gången i mitt liv är jag bästa spelaren i laget. Lite kul det med.
De va kul att spela match igen och kände av dagen efter att jag inte spelat match på ett år då träningsvärken slog till.

Påskhelgen har inte varit något speciell för min del alls. Blev väldigt avundsjuk när min bror skicka bild på mammas potatissallad som är ett måste varje påsk och jul. De va en sån där dag då man gärna skulle varit hemma i Sverige och sitta i soffan, varit proppmätt efter all mat men ändå äta mer godis, med syskonen.
Den där Malin & Martin är nog de bästa syskon man kan ha!

Nu har jag bara 4 skoldagar kvar innan det är 10 dagar lov för min del. Början på lovet kommer nog vara ganska lugnt och kommer troligtvis jobba lite med fotouppgiften som handlar om skärpedjup. På onsdagen den 10 April åker jag sedan till Washington D.C och ser fram emot det något enormt!

One comment

Kommentera

