Världens bästa dag!

För några timmar sedan åkte jag till Kettler Capitals Iceplex. Capitals träningsarena. Skulle titta på när de tränade.
Nu några timmar senare sitter jag på mitt rum på hostellet och försöker greppa att jag nyss träffade 14 spelare i mitt absoluta favoritlag.
Alla 14 signerade min matchtröja, fick en bild med 12 av dem. Fick träffa in favoritspelare i Capitals, Mike Green.
Spelarna, och målvakterna, jag träffade: (kanske några av er som vet vilka de är)
Nicklas Bäckström, Marcus Johansson, Mike Green, Mike Riberio, Joel Ward, Troy Brouwer, Michal Neuvirth, Braden Holtby, John Erskine, Wojtek Wolski, Steve Oleksy, Martin Erat, Mathieu Perreault och Jeff Schultz.

Är nog världens lyckligaste människa just nu.

Jag och min favoritspelare i Washington, Mike Green #52.
DSCN1163

Jag & Nicklas Bäckström #19.
DSCN1159

Kommentera

