Time flies!

Snart är sommaren här! Och med sommaren menar jag inte det varma vädret och bad i havet utan att jag är klar med skolan för terminen. Sommarlov alltså!
Om en vecka börjar slutproven i skolan. Har 1 den 5e, två den 6e och ett sista den 10e juni. Sen den 17e juni kommer Holly, Katie + hemlig gäst som jag inte får veta vem det är. Den 17e juni flyttar även Niklas hem och den 21 Juni drar Evelina & Isabella tillbaka till Sverige.
Den 20e & 21a Juni är det sedan Warped Tour – julklapp från pappa – som är en endagsfestival, men Pomona har två dagar! Sen är de lugnt ett litet tag, tills den 20e juli. Då kommer pappa hit! Och den 23e kommer Lena från tyskland som jag inte sett på 4 år hit. Hon ska vara här i tre dagar innan hon åker till Minnesota. Den 3e augusti åker sedan pappa hem och strax därpå ska jag flytta till ny lägenhet. Var exakt det blir återstår att se. Sen är det snart hösttermin igen.
Tiden bara flyger förbi och sommaren kommer vara full med roligheter!

Har sett på mycket film på senaste. Denna helg har jag nog bockat av 10 stycken filmer i alla fall.
Fast & The Furious 6 va asvärd och 7an kommer bli skitbra!

IMG-20130525-WA0000

Kommentera

