Final Project

Slutprojektet för fotokusenär inlämnad. Själv var jag inte supernöjd med bilderna då jag inte kunde ta alla som jag ville eftersom vi inte fick vara på isen pga. reklamen på sargen.. Gjorde mitt bästa ändå. Och även m jag inte var så nöjd med det så verkade de i min klass tycka de va jättebra då jag fick en applåd efter (de fick inte de andra, hehe)
Visade upp alla bilder i form av en video och musik till. Dock tänker jag inte lägga upp den här då jag inte vet om det är okej med de på bildern då ansikten syns på vissa bilder.
Men här är några exempelbilder:

Absoluta slutspurten nu. Hjärnan är helt trött och orkar inte plugga men om 3 dagar är de mesta över förutom ett enkelt prov nästa vecka.

Kommentera

