Cykel!

Det tog ungefär ett år efter att jag flytta hit. Men har äntligen köpt mig en cykel. Klockan 12 på natten. Haha!
En svensk kille skulle sälja sin för 30 dollar. Såg annonsen och flera hade skrivit före mig. Skrev ett meddelande till honom och såg att han va från Linköping. Frgade om jag kunde få förtur eftersom jag också är därifrån. Om jag pröjsa 40 dollar så fick jag den direkt. Så jag tog mig till hans hus I Vanice/Marina Del Rey och hämtade den direkt. Han skulle flyga hem till Sverige igen om några timmar så jag passade på. 40 dollar för en cykel är ju inget alls!
En riktigt beach cruiser blev det!
1011821_10151729150836214_859130353_n

Kommentera

