Rummet

När Niklas flyttade ut och när Minnesotavännerna hade åkt hem så hade jag rummet för mig själv. Vi gick från att vara 8 stycken i lägenheten till 3 (När vi var 8 var det Isabella & Evelina i vardagsrummet precis innan de åkte hem, de nya indierna jag delar lägenhet med i det andra rummet och Jag, Holly, Katie & Megan i mitt rum)
När jag kom hem från flygplatsen efter att sagt hejdå till Holly & Katie (Megan åkte några dagar tidigare) så gjorde jag en storstädning av rummet och möblerade om lite. Nu har jag rummet för mig själv vilket är otroligt skönt! Dock kommer jag bara ha eget rum i en månad till för sen flyttar jag in med tre nya människor i Centrala LA och då är det dags att dela rum igen. Jag passar på att njuta av tiden jag har eget rum och kan spela musik utan hörlurar och kolla på film på tvn i rummet.
Såhär ser mitt rum ut just nu. Det märks vilket hörn som var mitt när jag delade med Niklas om man kollar på hur väggarna ser ut.

DSCN3103 DSCN3104 DSCN3102

Kommentera

