Konstigaste brännan?

Bara jag skulle lyckas med något som detta. Igår så drog jag mig ner till stranden för att försöka få lite färg. Efter 3,5 timma tog jag mig hem igen och senare på kvällen inserjag att jag har bränt mig. Jaha tänker ni? De gör väll alla. Men va jag inte nämnde är att jag har bränt mig på ÖGONLOCKEN. hur lyckas man? Jag visste inte ens att de gick, men tro mig – det går. På ögonlocken och lite runt ögonen. Svider och har sig men det är väll bara stå ut några dagar så är det bra sen. Får verkligen hoppas att de inte flagnar där för de vore ju inte särskilt najs eller snyggt för den delen.

Annars är jag bara svinarg på Donnie som verkar ha problem med att betala tillbaka folk pengar. Han är skyldig mig 121 dollar – De har jag tjatat på honom i flera veckor men nu har han börjat ignorera mig. Så jävla svårt är det väll inte att betala tillbaka pengar. Dessutom har han inte betalat sin del av hyran vilket är ännu mer störande. Blir allmänt arg på honom. Att han är i en annan stat hjälper ju inte heller. Men finns inte så mycket mer jag kan göra än att tjata.

ajja…
Om 4 dagar kommer pappa!

DSC_7452

Kommentera

