Paket!

Skulle ta mig ner till Vons (mataffären) för att köpa något gott att äta på till filmen jag skulle kolla på (The Art Of Getting By, bra film om ni undrar). Jag tog på mig mina flipflops, och insåg halvvägs till hissen att jag alltid gör samma misstag – de gråa mjukisbyxorna med flipflops funkar inte, mudden på byxans högra ben är så uttöjt att de åker under foten hela tiden, sjukt störande när man har flipflops på sig.
Dock struntade jag i det och hoppade, inte bokstavligt, in i hissen och åkte ner tre våningar. I lägenhetshuset finns det en lobby och det är där alla brevlådor finns och alla paket läggs. Har ni sett big bang theory så påminner de lite om där de hämtar sin post. Såg något grönt och de kändes väldigt svenskt. Plockade upp paketet och det vartill mig, från Sverige (från mamma)! Kollade även brevlådan eftersom jag ändå var där. I brevlådan låg ett gult paket, väldigt amerikanskt, från Fearless Records.
Under 4th of July hade bandet Forever The Sickest Kids en tävling där man bara skulle dela deras tweet för att vara med. Det gjorde jag såklart- och jag vann! Så¨Fearless skickade lite prylar till mig – shorts, linne, FTSK BBQ sås och ett armband! Inte fel med gratis prylar!
Paket gillar vi!
Massa saltlakrits & choklad! – Ska bli kul och se om pappa har med sig något på lördag med – att vara nyttig kan vi strunta i nu. Tar de till terminstart… eller efter jul kanske.

PhotoGrid_1374211680901

Kommentera

