Flygbiljett – Check!

Har bokat biljett at flyga hem till jul! Känns skönt att ha de gjort redan och ser fram emot att flyga hem i vinter. Förra vintern stannade jag hemma i 2,5 vecka. Denna gång blir det lite längre. Jag flyger den 18e december och stannar till den 14 februari. Så jag kommer vara hemma jul, nyår OCH min födelsedag!
Ser fram emot att träffa mina syskon igen efter ett år. Ser fram emot att få träffa mina föräldrar och mina kompisar. Jag ser även fram emot att få träffa min brors barn. Matilda ska bli faster, den coolaste fastern ungen kan tänka sig! (Så de så malin! haha)

Bilder på nya lägenheten kommer någon dag snart. Har även ny adress nu med så vill ni ha den så får ni säga till!

flyyget

One comment

Kommentera

