Nya lägenheten

Den 1 augusti hjälpte pappa mig att flytta mna möbler till nya lägenheten. Hämtade nycklarna samma dag och hoppades på att allt skulle bli bra. De senaste 15 dagarna har jag bott själv i lägenheten, mina nya rumskamrater har varit i Sverige men 2 kommer tillbaka ikväll och en imorgon. Har varit skönt att kunna installera sig i lägenheten själv och inte behöva tänka på andra i början.
Så här ser det ut när jag bor nu iaf. Det ligger i Central LA på Wilshire Blvd, typ. Min adress är en sidogata på Wilshire.

Mitt rum som jag delar med en tjej som heter Jennie.

DSCN3389 DSCN3390 DSCN3391

Badrummet som är i två delar. En del med toa & dusch och en del där handfatet och så är.

DSCN3406 DSCN3407

Garderoben som jag delar med Jennie så mexikanarhatten och de galna klackskorna tillhör inte mig.

DSCN3410

Köket

DSCN3411

Vardagsrummet och matbordshörnet där även tvättmaskin och torktummlare finns bakom dörren
Och de står lite madrassen i lägenheten just nu för tjejen som bodde här innan mig gjorde sig inte av med de innan. Vet inte va de tänkt att göra med dem.

DSCN3412 DSCN3413

Utsikten från balkongen. När det är klart ute och inte så skitig och dimmig luft så kan man se hollywood skylten från balkongen.

DSCN3414 DSCN3415

Innegården i min byggnad med bord och grillar som man får använda fritt.

DSCN3416

Takterassen med bubelpool och solstolar. Dörren till min lägenhet ser man allra längst till höger så de är väldigt nära dit! Spenderade 4 timmar där idag, väldigt skönt!

DSCN3419

Innegården i andra byggnaden där poolen och en till bubbelpool finns. Finns även grillplats där med och solstolar och så.

DSCN3427

Sådär bor jag. Det finns ett gym med som jag inte tog bild på. Det är ganska litet men har det som man behöver för grundträning och så lite fria vikter. Det är gratis så klagar inte på storleken!

One comment

Kommentera

