Beau Bokan

Igår så började jag dagen ganska lungt. gjorde inget speciellt direkt utan vandrade runt lite i området innan det var dags att dra sig till Sunset Strip. På Soundcheck Hollywood så hade Golden Hearts Shine Forever, ett klädesmärke, ett meet &greet/pop-up shop party. Grundaren oh ägaren av klädesmärket är sångaren i Blessthefall som jag gillar ganska mycket! Efter 2,5 timma i kö fick jag äntligen komma in och köpa mig två klädesplagg och träffa en av mina favoritsångare! Pratade med Beau Bokan som han heter ett tag, han signerade en bild jag tog på Warped Tour som han tyckte om och undra om jag hade hemsida eller så med bilder och ville att jag skulle tagga honom och GHSF i bilderna på honom så han kunde få se de. Beau Bokan är nog en av de snällaste musikerna jag träffat. Så down to earth och schysst person som tog sig tid att prata med fans och inte rusa igenom allt. Glad tjej!
När jag var klar stod en bil på parkeringen och väntade på mig och det blev snabb fart till ishallen. Jag & Kristina kom på isen när det var 5 min kvar av första perioden men vi ledde med 2-1 så det var ganska lungt då. Kristina sa att de va lungt att vi kom sent för jag fick träffa Beau Bokan!
Matchen vann vi med 4-3 i övertid. Bra dag helt enkelt! Vad lördagen har att komma med vet jag inte ritkigt än men imorgon söndag så ska jag med Kristina till ”Panorama” och lira lite hockey i nån timma eller så!

Jag & Beau Bokan!
beauandme

Kommentera

