Förhandsvisning med bandmedlemmar!

Morgonen började med poolhäng i några timmar. Nere vid poolen var även Tilde & Ludde. Lite senare kom Jennie & hennes kompis Maria som bor hos oss just nu tillfälligt.
Efter några timmars poolhäng blev det att göra sig i ordning för att sedan ta mig till Sunset Blvd & Arclight Hollywood där jag skulle gå på förhandsvisning av filmen You’re Next. En skräckfilm som kommer ut på fredag. Den var inte alls vad jag hade förväntat mig, utan både rolig, ”skräckig”, och allmänt bra!
Den som hade förhandsvisningen var Brian Dales från The Summer Set. Han satt precis bakom mig hela filmen.
Efter filmen fick jag träffa honom och Alex DeLeon från The Cab. Alex & Brian bor tillsammans så därför var han där med.

I helgen får jag veta om jag får fotopass till The Summer Set konserten, hoppas hoppas!

Jag & Brian Dales från The Summer Set
me&brianlogandaleseditedmore

 

Jag & Alex DeLeon från The Cab

me&alexdeleon

 

Kommentera

