Keegan Allen

Det har blivit väldigt mycket kända människor under de senaste dagarna.
Igår så åkte jag till Downtown för att kolla in Grey’s Anatomy inspelningen som skedde på 514 S Spring St. De satte upp för en gala som ska vara i serien. Såg även Jesse Williams (Jackson Avery) men fick ingen bild på det. Finklädd var han iaf!
Efter det åkte jag ner till mina gamla trakter, Santa Monica. Inne i en affär där träffade jag på Keegan Allen! Keegan spelar Toby Cavanaugh i Pretty Little Liars. Pratade med honom i kanske 10 minuter eller så. Snällaste människan som finns!  Kan fortfarande inte riktigt förstå att jag träffade självaste Keegan!

me&keegan

Kommentera

