Avenged Sevenfold Album Release Show

I måndags så var jag på Avenged Sevenfolds skivsläpp konsert. Det var en gratiskonsert för de som lycakdes få tag på biljett och jag var en av dem! Riktigt bra konsert var det! Men jag är inte direkt förvånad då jag sett de två gånger innan (2008 & 2009). Efter konserten kom Johnny Christ ut, bassisten och så var även Benji Madden där, gitarrist för bandet Good Charlotte. Jag var en lycklig tjej när jag hoppade i taxin hem klockan 1 på natten!

Skolan har börjat. Har haft två av mina 4 kurser och de verkar bra hittils. Engelsk Literatur och Sports Management. Sociologi har jag på måndagar men kunde inte vara där pga konserten i måndags (jag mailade läraren och så, så oroa er inte att jag missat lektion). Och nu på måndag så är det Labor day, alltså inga lektioner. Så de blev 1 vecka ledigt efter första veckan av skola. Min fjärde kurs börjar inte förens 8 veckor in i terminen och den är online.

I helgen hade jag inga planer direkt, men sen kontakta en i laget mig och undrade om jag kunde ställa upp och spela i en hockeyturnering då de tappade en spelare. Ska spela med San Diego Heartbreakers i PLAY LA 2013 turneringen i Long Beach. Blir fullt med hockey i helgen!

och på MÅNDAG, åh så jag ser fram emot måndag! Jag har lyckats få ett fotopass till en konsert på måndag. Ett av mina favoritband – The Summer Set – har konsert på 5 Towers i Universal City och jag tog en chans och kontakta en annan fotograf som fixade ett fotopass till mig! Notera att det är extremt svårt att få fotopass om du inte fotar för någon tidning eller sånt. Kommer första fota en DJ, sen Echosmith och till slut The Summer Set! Ska bli så otroligt kul att få stå där längst fram vid scenen, framför publiken, och vara konsertfotograf på riktigt! Har bara tagit från publiken innan så ser jättemycket fram emot detta!

a7x release
Jag & Benji madden från Good Charlotte

me&benjimadden

 

Jag & Johnny Christ i Avenged Sevenfold

me&johnnychrist

Kommentera

