All Access

Efter mycket väntan så kom äntligen måndag den 2 september. Det var Labor Day och detbetyder att skolan är stängd. Men det var inte det jag såg fram emot.
Jag hade fått foto pass till The Summer Set & Echosmith när de spela på City Walk uppe vid universal Studios.
Jag hade såklart förväntat mig samma regler som de andra fotograerna – 3 låtar och du är klar. När jag kom dit och pratade med Stewart – han som ordnar allt – så visade han mig var man kunde fota och så och vilka tider banden gickpå. Det var 2 timmar till DJn skulle börja spela så jag hade lite tid att döda. Jag gick in på Universal Studios och åkte Transformers och vandra runt. När jag kom tillbaka till scenen och hittade Stewart igen så berätta han för mig vilka regler fotograferna hade och att de har fått armband – MEN! nu kommer de roliga. Han sa till mig att jag inte kommer få något armband och att jag får fota under hela konserten! Sen visade han mig runt och berättade för vakterna vem jag va så de kunde släppa förbi mig utan armband för fotopass. Han visade backstage och sa att jag även fick vara där bakom så mycket jag ville och fota från sidan av scenen. Jag hade alltså ett All Access pass! Jag fick vara framför scenen och bakom scenen hur mycket jag ville! Snacka om att jag var en glad tjej!
Efter konserten träffade jag Josh backstage, De andra hade sprunigt till deras louge medan jag hämtade min fotoutrustning framför scenen. Josh kände igen mig från ett antal gånger tidigare och kan mig vid namn. Väldigt kul! Stod och prata med honom ett tag. Sen gick jag bort till andra sidan där deras Louge var. Efter ett tag så körde de hem alla där för de är 18 års åldersgränd efter 22 och de va inget meet&greet med bandet. Jag fick ju dock stanna kvar! Träffade Alla förutom Stephen, för han gillar inte uppmärksamhet från fans och sånt så han försvann snabbt efter konserten med sin tjej. Mycket nöjd efter den måndagen, om alla måndagar ändå kunde vara så bra! Nästa gång jag ser dem blir i november!
Har lite konserter planerade framför mig. Medan de andra jag bor med går ut i Hollywood & åker till typ, Hawaii & San Fransisco så drar jag på konserter!

5 Oktober – Yellowcard
31 Oktober – Crown The Empire
15 November – Blessthefall & August Burns Red
29 November – The Summer Set & 3!OH3

Får se om det är något mer, de märks!

One comment

Kommentera

