Ramar & Pyssel

När alla andra tar sig iväg på födelsedagsfest eller andra typer av fester och sånt man gör på fredagar här i Los Angeles så tar jag mig till pysselaffären och kommer hem med några ramar och tillbehör. Har äntligen köpt några ramar till några bilder jag tagit. Köpte 5 stycken till att börja med, en hade gått sönder i hörnet på hemfärden dock, vet inte om jag ska strunta i det eller om jag ska åka tillbaka och byta. Har nu ramat in 4 stycken bilder jag tagit på konserter, 2 av de är signerade av personen på bilden. Den längst till höger (Josh Montgomery från The Summer Set), och den andra från vänster (Beau Bokan från Blessthefall). Har lite fler signerade bilder men dessa vade jag ville få upp först. Nästa helg kanske jag har 4 till signerade bilder, vi får se hur planerna blir! Ramarna sitter i alla fall ovanför sängen, på långsidan. Innan satt de lösa bilder där jag skrivit ut, som jag också tagit såklart, men tyckte de blev lite snyggare med inramade.
Så spenderade jag min fredagskväll. Men jag klagar inte, va skönt att bara ha en kväll för sig själv och pyssla lite!

frames
Från Vänster: Josh Montgomery, Beau Bokan (signerad), Stephen Gomez, Josh Montgomery (Signerad).

Kommentera

