Plugg Plugg & mera plugg. Och lite Justin Timberlake!

Är helt slut i huvudet. Massa massa plugg och fullt upp de kommande dagarna. Klockan är kvart över 1 och jag måste nog ta och lägga mig snart, energin finns inte kvar!
Imorgon blir det att ta tåget till Anaheim för Anaheim Ducks vs Colorado Avalanche – Inte helt nöje på de, utan måste skriva en rapport om det också till min Sports Management kurs.
Under dagen måste jag även plugga massor, har 2 kapitel till att läsa till provet på måndag. 70 st 1×2 frågor och två korta svar frågor som kan  blir lite klurigare, annars går de gissa sig fram lite. Får hoppas att de går bra!
På ondag har jag även prov i Sports Management, vet INTE hur jag ska hinna läsa allt inför det! Får lite smått panik…
På Tisdag ska jag föresten och se Justin Timberlake!! Fick gratisbiljett till hans konsret på Hollywood Blvd. Helt sjukt taggad! Va lite ledsen att jag inte kunde se han i Juli (pappa va här) och att jag missar han i November (annan konsert samma dag). Men nu får jag äntligen se honom och så bra de komme bli!!
Men mest av allt vill jag nog bara ha onsdag klockan typ.. 15. Då ha jag nog kommit hem och kan slappna av lite…

Idag var det Tarfest, fotade Echosmith och träffade dem. Ritkigt duktiga är dem! Sångaren är bara 16 år, och trummisen endast 14! Börjar känna mig gammal nu. Minns när alla band var 10 år äldre än mig!

Har 7 julklappar köpta och klara – ganska lagom ute i god tid! haha!

Ungefär såhär känner jag mig just nu:
Picture0011

Kommentera

