Ellen Degeneres!

Igår när jag kom hem från skolan var jag helt slut och kunde äntligen slappna av. Blev att lyxa till de för mig själv en onsdagskväll med lite potatisgratäng och fläskfilé i basilikasås framför senaste avsnittet av Breaking Bad ute i vardagsrummet.
Dagen efter, idag eller igår eller vad man nu vil kalla det (torsdag), så blev de att stiga upp ur sängen 06:15 – de va inte kul. 06:30 stod Maria utanför porten och Jag, Jennie, Tilde & Maria åkte till Warner Brothers Studios för att ställa oss i Standby kön till Ellen Degeneres. Vi fick ett nummer vid 8 och sen åkte vi hem och sov lite till.
Vid kvart i ett var vi tillbaka på gate 3 vid WB Studios och väntade på at vårat nummer skulle bli uppropat. När de roppade 255,256,257,258 så ställde vi oss i en kö för att sedan gå in till studion!
Det va jättekul att se på Ellen! Mario Lopez va gäst DJ och gästerna var Julie Bowen (Modern Family) och Nicki Minaj. Nicki Minaj hade dock spelat in sin intervju dagen innan då hon inte kunde komma idag. Men vi skulle låtsas som at hon var där när vi va där, när de pratade om henne.
Ellen va något jag verkligen velat gå på så de va superkul! Avsnittet sänds imorgon, fredag, klockan 16:00  LA tid.

Efter Ellen blev det att ta sig hem, äta lite mat och bara slappa! Imorrn kanske jag ska få något gjort, vi får se!

Bilden va tagen innan jag fick sätta mig på min plats, Jag satt på andra raden till vänster vid DJ båset :)

Kommentera

