Ishockey

Efter vår match i fredags, som i stort sett var ett skämt och det kändes som man spelade mot koner + att nästan alla i laget blev lack på en av lagledarna som drog ner hela lagets nivå för att andra laget endast hade 6 spelare, so what? Vi ska fortfarande spela så bra vi kan… ajja. Efter vår match i fredags när jag satt i bilen påväg hem så frågade Kristina om jag ville hjälpa hennes lag i Panorama City, ett kill lag, de behövde extra spelare till matchen på lördag. Såklart ställde jag upp och gud va mycket roligare det va! Mycket snabbare och man fick faktist jobba för att vinna! Vissa spelare va riktigt bra med. Och efter mycket diskussion så har jag & Jen (började i Lady Kings samtidigt som mig) bestämt oss för att efter denna säsong med Lady Kings inte kommer fortsätta i det laget, då det helt enkelt inte känsn värt pengarna när det finns andra lag med högre nivå.
När jag kommer tillbaka i februari till LA så kommer jag börja spela med det kill laget istället, de ville att jag skulle komma tillbaka, och sen KANSKE spela med ett damlag på samma ställe som har högre nivå än de damlaget jag spelade med i El Segundo (Red Lady Kings). I Panorama får man 50% om man spelar för två lag. Så vi får se hur det blir!
Kommer troligen ställa upp som extra spelare för kill laget igen nästa helg igen! Kristina som jag spelar med i El Segundo är målvakt för de kill/herr laget så de va på så vis jag kom i kontakt där.

För ett tag sen va jag föresten på NHL match i Anaheim. Hade plats nere vid glaset, det som är bra med försäsing är att biljetter är billiga! Anaheim Ducks – Colorado Avalance. Va kul att se Silfverberg (fd. Brynäsare) spela på NHL nivå!

Sen har jag varit på konset med (förvånande va?) Blev Yellowcard den 5 oktober på House of Blues. Detvar 10 års jubileum för deras Ocean Avenue skiva så de körde först ett akustiskt sett med alla 13 låtar från Ocean Avenue Acoustic och sen ett till sett med 10 låtar, fast int akustiskt utan vanligt! Träffade Sean Mackin, som spelar fiol, och LP, trummis, efter konserten. Passade även på att skafa två nya kompisar när jag väntade på de i bandet efter!

Nu laddar vi för ännu en skolvecka. Företagsprojekt & literatur analyser, åh så kul!

_DSC0651
_DSC0735 DSCN3650 DSCN3651 _DSC0834

Kommentera

