Foto pass!

Nu har jag ju ett eget domän till min hemsida http://wrigsjophotography.com och häromdagen skaffade jag även en passande mail för just den hemsidan och sånt som hör till de. matilda@wrigsjophotography.com
Jag kände att jag behövde en vettig mail om jag skulle maila band och försöka få fotopass. Att ha en Hotmail kändes inte lika seriöst.
Jag tog min nya mail och slängde iväg ett mail till Managern för 3OH!3 och The Summer Set. Nästa dag fick ajg svar om att han kunde ge mig ett foto pass men ingen biljett för de va slut, lungt då jag redan har en! DEssutom gäller fotopasset för alla band! Tack Mike! Kommer bli svinkul de här! 26 November blir det alltså att fota The Summer Set, 3OH!3, Wallpaper och New Beat Fund på House of Blues Sunset Strip!
Dags att visa vad nya kameran går för!

Den 15e November ska jag även se Blessthefall igen. Här är en bild på mig och Jared (bassist) första gången jag såg dem 2007 i Stockholm, och senast jag såg dem på Warped Tour i år! Både jag & jared har ändrats på 6 år kan man ju säga.
jareeed

Kommentera

