Allt flyter på som det ska.

Ni vet när man har de där dagarna då allt bara känns rätt och bra? De senaste två dagar har varit så. Jag har inte direkt gjort något speciellt men allt har flytit på och jag har inte kännt att jag borde gjort något. Gårdagen började i och för sig med lite panik och en muntlig grupp presentation som slutade helt okej ändå. Att läraren tyckte alla grupper va sämst är ju en annan sak. (inte vårt fel att hon inte kan ge instruktioner tydligt på vad hon vill ha). Men men, så är det ibland. Efter mina lektioner mötte jag upp med Kadi (uttalas Katie/Keiti) och Natalie. Vi tog intiativet att börja plugga tillsammans för vår Sports Management kurs. De va kul och kändes bra att plugga ihop med några som satt i samma sitaution i en kurs. Vi fick en del gjort och sen bar det hem. Väl hemma tog jag min tid och lagade lite mat, kollade på lite serier och en film och somnade i skaplig tid. De kändes bra helt enkelt.
Dagen efter vaknade jag skaplig tid och inte kl 12 som de senaste veckorna. Sen tog jag mig till skolan, på en ledig dag, för att möta upp Kadi & Natalie igen för lite sen lunch och sedan mer plugg i biblioteket. Och när jag kom hem så städade jag och åt lite middag. Nu ska jag kolla på Greys Anatomy och sen är det dags att sova igen.

Även om jag inte har gjort något speciellt så har det ändå kännts bra, dagarna flyter på och de känns rätt och som om att jag gjorde rätt beslut att flytta hit vilket jag ibland kan ifrågasätta mig själv om det var. Men det är dagar som dessa som jag förstår att de var rätt.

Däremot måste jag säga att jag ser väldigt mycket fram till att flyga hem och se min familj igen. Pappa såg jag i sommras men mina syskon och mamma har jag inte sett på 1 år!
Ser fram emot julafton och hänga med syskonen och få träffa min brors barn.

Men innan jag flyger hem är det mycket som står kvar på schemat!

Crown The Empire konsert om 7 dagar
Eventuellt Blink 182 om 14 dagar (beror på om jag lyckas på tag på en biljett imorgon!)
Blessthefall om 22 dagar
Eventuellt San Francisco om 29 dagar (sånt som märks)
The Summer Set om eventuellt 31 dagar (beror på om SF händer)
The Summer Set & vara fotograf på den konserten om 33 dagar
MINNESOTA om 34 dagar! Ser fram emot att träffa min extra familj upp i norr!
Sen är de bara 55 dagar kvar till Sverige! Maxmat & Kebab här kommer jag!

Sen hinns det ju alltid med lite småsaker emellan som gör dagarna bra :)

Det var allt för denna gång, inget speciellt mer än att dagarna flyter på!

Kommentera

