Universal Studios & Blink 182

I måndags så åkte jag och Natalie till Universal Studios. Jag har varit där två gånger innan men Natalie har aldrig varit där, och eftersom jag har årskort så hadej ag inga problem att gå igen! Vi åkte allt och de va väldigt lite kö så vi var klara runt 17:00. Efter de gick vi ut på City Walk och glodde i alla affärer innan vi käkade lite mat på Hard Rock Café och glodde på när de spelade in CSI utanför fönstret. Sen vid 21 var det dags för bio. med popcorn och läsk gick vi in på IMAX och såg Thor: The Dark World. Den va bra! Gillar Marvel filmerna!

Igår var det dags för Blink 182!! De va helt sjukt bra och så glad att jag fick se dem live! De var 10års jubileum show för en av skivorna. Efter så kom Mark ut men väldigt få fick något signerat innan vakterna tog honom till hans bild. Sen träffade jag Rian Dawson där. Rian spelar trummor i All Time Low och var på konserten med Danny Kurily (jobbar för All Time Low). Bra dag!

Idag har jag bara varit helt död då jag sovit någon timma efter att ha suttit uppe hela natten och pluggat till ett prov som gick lite knepigt.
Fick tillbaka mitt Sport Management prov idag och fick 89% på det! De går frammåt!

Imorgon är de hockey med ett nytt lag och på fredag är det konsert igen! Tiden flyger förbi och om 5 veckor är jag hemma!

Kommentera

