Jaromir Jagr

Igår torsdag var jag och Natalie på hockeymatch. LA Kings mötte New Jesey Devils!
Helt ok match, inte bästa jag sett. Sen tycker jag Staples Center är en riktigt tråkig arena jämfört med andra arenor jag varit i. Att LA kings har svart som deras färg gör ju inte stämningen i arenan något bättre. Verizon Center är helt klart bästa med ett hav av rött!
Det som var roligast var väll att få se legenden Jaromir Jagr spela! Han ovgjorde sedan i förlängning och Devils vann med 2-1 trots att devils förlorade skotten med 35-15!

I tisdags så var jag och fotade en konsert med Echosmith, For The Foxes, The Downtown Fiction och Tonight Alive men det blev inget bra. Ljuset inne på The Roxy var så otroligt dåligt och det fanns inget stängsel mellan publik och scen så kunde inte röra mig runt mer en den platsen jag lyckades hitta på sidan.

Idag fick jag hem objektivet jag har hyrt i 10 dagar. Ska fota en konsert på House of Blues på tisdag, hoppas det blir bra bilder!
På onsdag åker jag äntligen till Minnesota, kallt kommer det bli men ska bli så himla kul!

Har inte orkat gå igenom alla bilder än från de senaste dagarna men här är två bilder på Tedenby och Jaromir Jagr från uppvärmningen som jag tog :)
_DSC1950
_DSC1976

Kommentera

