Rums”kamraterna” vräker mig

Dagen jag var rädd för att skulle komma, kom idag.
Så tydligen tänker de slänga ut mig. De anser att dem har mer makt och att deras ord väger mer än mitt. Påstår att de inte sagt ett år och så. Dem vill bo med deras två kompisar som är ett par. Och dem ska tydligen flytta in här.
Nu måste jag hitta ett nytt boende och nya personer att bo med till februari när jag kommer tillbaka. ”Det är ju inte direkt så du behöver stressa för de är ju inte förens februari de ska flytta in” – Nej det är inte srressigt för er för ni tänker bo kvar, men det är stressigt för mig även om det är FEBRUARI de ska flytta in. Sjukt tråkigt för jag trivdes så bra i denna lägenhet och detta läge. Blir så arg på allt just nu. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för att vara ärlig. Ibland känner jag för att ge upp och bara flytta hem till Sverige då allt verkar gå emot mig.
Åt helvete med allt känner jag just nu. De enda ljusa i mitt liv för tillfället är Minnesota och att jag ska få åka hem till min familj om cirka 3 veckor.

Kommentera

