Minnesota

Efter allt som hänt med boende och så var det skönt att komma iväg lite.
Först så i tisdags så fotade jag en konsert med ett band jagverkligen gillar, tror ni inte kameran på något vis ändrade inställningar under kvällen och ingen av bilderna på de bandet finns i ett redigeringsvänligt format och endast i sämsta bildkvaliten man kan fota i? Såklart…
I onsdags flög jag till Minneapolis, där hämtade Katie upp mig på flygplatsen och vi körde ”hem” mot Wrenshall. När vi väl kom in i Carlton kommun så kom snön fram. Som ett vinterland med snö på träden!
Det har inte gjorts något speciellt men de behövs verkligen inte när jag är här. Skönt att bara vara här! Håller på att hjälpa Holly renovera hennes hus som hon köpt i Cloquet. Måla måla och slipa dörrar och sådant. Vi har flyttat in här nu även om allt inte är klart.
Det som har gjorts är att fira Thanksgiving, leka med valpen Mauer, dekorera julkakor, renovera hus och äta boneless wings på applebee’s.
Imorgon kanskejag ska åka snowboard. Beror på hur vägarna ser ut. Ska komma cirka 45cm snö till onsdag.
Imorgon fyller även Holly år, men hon jobbar denna natt och nästa, sen ska jag kanske gå på Stacy’s match, annars är det Niko (deras nya utbytesstudent från tyskland) basketmatch. Får se vad som händer.
På vet jag inte va vi tänkt göra men på torsdag är det Minnesota Wild – Chicago Blackhawks. Blir nog lite Mall of America innan det och sen hem och dekorera julgranen. På fredag är det hockey på utomhus rink och Bentleyville och även lite shopping tror jag! Ska bli intressant och se hur jag får hem allt.

Måste även plugga lite. Bara för att jag är här betyder det inte att jag är ledig.

Åker hem vid tvåtiden på lördag. Sen är det bara 1,5 vecka kvar till Sverige!

Normala har vi alltid varit.
DSC_3670

Stacy, Holly & Megan.
DSC_3657

Megan, valpen Mauer & Holly
MeganMauerHolly

Brian Dales (The Summer Set) från House of Blues tisdag förra veckan.
brainnoise

Jag & Brian efter konserten
me & brian

Jag & John efter konserten!
me&john

Kommentera

