Oliver

I söndags runt 2 på dagen så gjorde jag inget speciellt, förutom att vänta på besked såklart. Min bror skrev till mig att de åkt in till förlossningen igen och denna gång fick de stanna, så förhoppningsvis skulle bebisen komma ut.

23:59 svensk tid, 8e december (beräknat datum, punktligt barn!) så föddes min bror Martin & Ericas lilla Oliver!
Det är första barnet i vår syskonskara och därmed har jag alltså blivit faster!
Ser verkligen fram emot att komma hem nu för att få träffa Oliver! Söt är han med, tur det! (haha)

Bilder snodda från Martin & Erica :) (såklart)

olivermartin olviersöt oliverpappa oliverfamilj

Kommentera

