Back to school

Skolan har dragit igång och allt är som vanligt igen. Det går fortfarande bra med nya rumskamraterna och nya lägenheten.
Går bara i skolan 2 dagar i veckan så resterande tid försöker jag hitta på så mycket som möjligt och plugga.
I fredags så bestämde jag mig för att hajka upp i runyon canyon till toppen. Joakim & André följde med. Efter det åkte vi och hämtade en soffa som vi köpte för 450 kronor. Skönt att ha ett normalt vardagsrum denna gång som man faktiskt kan använda. Till middag blev det Cheesecake Factory, såklart tog jag en Louisiana Chicken Pasta, min favorit!
I lördags så åkte vi till Warner Brothers Studios för deras VIP tour, jag har varit där innan men inte de andra. Även om jag hade varit där innan så var 70% nytt mot vad jag hade sett förra gången så det var kul! Fick åka igenom Rosewood i Pretty Little Liars t.ex.
På kvällen när vi kom hem drog vi gång The Amazing Spiderman på tv:n.

Nu är det en ny veckan, mer lektioner och mer plugg. Får se vad jag hittar på utöver de vanliga!

Kommentera

