Sommarvärme och långpromenad

Nu har värmen kommit! De har ju varit varmt innan men kanske bara 17-18 grader. Idag var det 28 grader och jag kände att jag absolut inte kan sitta inne hela dagen. Så jag tog mig ut och gick. Jag lämnade lägenheten vid 12 och kom hem någongång efter fem på kvällen. Solen var påväg ner. Blev långpromenad. Gick inte hela tiden då jag tog en paus i Hollywood och åt lite glass – Cake Batter med Snickers såklart. Men när jag kom hem så värkte de lagom i fötterna!
Hemma blev de ett väldigt kort träningspass och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på någon serie.
För övrigt så har jag blivit helt fast i serien Hart of Dixie! Längtar till 21a då nytt avsnitt kommer!
Malin – Summer från OC är med i Hart of Dixie, du kanske kan tycka om den serien :)

Är föresten lite bitter på att jag inte har pengar att köpa flygbiljett hem i sommar… Finns väldigt billiga direktflyg nu men nepp. md tanke på att jag blev typ 20k fattigare när jag kom tillbaka på grund av riktigt saftig deposition, högre hyra, skolböcker för 3000(stört), CSN som krävde tillbaka pengar för ett fel DEM hade gjort en tidigare termin etc. Hade väll tänkt att jag endast skulle behövt spendera kanske max 8k när jag kom tillbaka… Men så blev de inte. Märks om jag kan komma hem i sommar på något vis. Så som de ser ut nu så kan jag inte de i alla fall och de blir jag lite ledsen på.

2 comments

  1. Ja ja vet! Ida har me sagt att de nog är en serie som ja skulle gilla! Men tar mej ju aldrig tid att kolla på serier, mer än Grey´s =P Men ska komma ihåg den serien när ja tar mej tid! ;) kram!

Kommentera

