Jordbävning!

Då körde vi på jordbävning nummer 2 för mig. 06:25 vaknar man i panik av att hela sängen skakar. 4.7 mättes den på richterskalan. Paniken var inte direkt för att jag var rädd, jordbävningar är normalt här. Men mest för att jag inte va beredd på att väckas av det halv 7 på morgonen en ledig dag. Riktigt otajmat, kunde de inte varit 3 timmar senare när jag egentligen ville gå upp? Soman om direkt gick inte heller för sen gick solen upp. Men lyckades tillslut somna om och vaknade kanske lite senare än tänkt.

Helgen har jag spenderat nere i Santa Monica mest. Eftersom tjejerna i komplexet (samma varje gång typ) tar upp poolområdet innan solen ens har gått upp så orkade jag inte ens försöka få en plats, så jag åkte ner till stranden istället där det fanns gott om plats att njuta av 30 grader och sol! Lyckades somna i solen och bränna mig lite men de går väll över snart.

Imorgon är det dags för mig att gå på hockey! Washington är i Kalifornien och möter Anaheim Ducks imorgon, gissa om jag är taggad!

Kommentera

