#CapsDucks

Igår kom dagen som jag väntat på länge. Med en födelsedagspresent från pappa i handen åkte jag tåget till Anaheim för att kolla på Anaheim Ducks – Washington Capitals! Att se Washington spela är bland de bästa jag vet. Hade bra plats vid spelaringången och det var en spännande match. Konstigt att se Mathieu Perreault i en ducks tröja bara, tycker vi kan få tillbaka honom (världens sämsta trade någonsin). Washington tog hem en seger i ordinarietid med 3-2!
Fick många kommentarer på min signerade matchtröja dessutom, många som tyckte den va fin i frän!
Imorgon är det dags för Los Angeles Kings – Washington Capitals. men den går jag inte på ensam, då hänger André med!

DSCN4055 DSC_5078 DSC_5051 DSC_5045 DSC_5220

Kommentera

