Slut på saker att göra

Nu när man har varit här i LA ett tag så finns de inte så mycket att göra. Jag har i princip gjort allt känns det som. I alla fall allt jag vill göra. Blir mycket att sitta hemma och så för de som finns att göra kostar pengar.
Innan jag flyttar ifrån LA i slutet på de här året så är det några saker jag vill göra.
Jag vill åka till San Francisco, de är relativt nära och jag känner bara att jag måste dit.
Jag vill se Grand Canyon
Jag vill åka till Disneyland
och Jag vill åka till Las Vegas.
Inget är ju i Los Angeles. men betydligt närmre LA och stor möjlighet att jag kan göra det.
Förhoppningsis kan jag göra det nästa termin.

Jag önskar de fanns mer saker att göra i Los Angeles. Men jag har slut på idéer.

Kommentera

