Mot D.C & New York (Snart)

Igår kändes som en av de längsta dagarna någonsin. Det var inte direkt så att jag gjorde något speciellet mer än att ha skolan mellan 8-21:15 men utan något kvalitetssömn alls så var jag slut hela dagen. Att ta sig upp kl 6 på morgonen är något jag inte föredrar, det är nästan en plåga. Men upp kommer jag, oftast. Har dock försovit mig 2 ggr då jag inte vaknat av larm eller något.
Men även om gårdagen var lång så var det sista dagen för mig innan SPRING BREAK! Spring break börjar på måndag nästa vecka, men jag flyger till D.C imorgon så mitt började redan idag! Fördelen med att ha så få lektioner i veckan är att man har längre lov!
Håller just nu på att packa inför Washington D.C och New York. Får se om jag får med mig allt jag vill ha. Sist jag åkte till Washington åkte jag endast med handbagage, det kommer inte gå denna gång då jag ska vara borta lite längre. Ser fram emot att se Washington spela, även om de är riktigt kassa nu (fast de vann igår med 4-1!) och att få se Daniel Radcliffe (Harry Potter) på broadway i New York och framförallt att få umgås med Holly!
Nu är de inte många timmar kvar innan jag åker, och innan jag tar mig till flygplatsen ska jag hunnit skriva en kort uppsats och lämna in för politik kursen.

Kommentera

