Godis!

När vi va i New York så handlade vi på en butik som heter sockerbit. Dem har massor utav gtt svenskt lösgodis. När jag handlade där så tänkte jagatt jag kommer ju inte kunna äta svenskt godis på ett bra tag så köpte ganska mycket, och de är redan slut. Men när jag kom hem till Los Angeles igen så ser jag på facebook att Sockerbit precis har öppnat dörrarna i Los Angeles. Vart då? På Fairfax & 3rd. Var bor jag? En gata från Fairfax & 3rd.  Såklart skulle de öppna nära mig när jag var inställd på att inte få äta svenskt godis på ett tag.
Eftersom det nu är helg så kunde jag inte hålla mig. Så hoppade av bussen en hållplats tidigare och köpte mig en liten påse svenskt lösgodis. Riktigt färskt godis är det dessutom! NomNomNom!

2 comments

Kommentera

