Cab Day

Vanligtvis så händer det inget speciellt på onsdagar. De är bara som alla andra onsdagar då jag är ledig och gör i princip inget. Men inte idag!
Idag började jag min dag med att ligga vid poolen i 32 grader värme några timmar innan jag gjorde mig iordning för att ta mig till North Hollywood. I North Hollywood gick ajg till en biograf, kanske inte låter så speciellt. Men detta va inte vilken bio som helst. Idag va nämligen Cab Day. Och Alex DeLeon kände för att han ville se Space Jam, ja filmen Space Jam från 1996, på bio. Så han hyrde en biosalong och bjöd in fans som hade köpt nya EPn för att kolla på den med honom. Vi var kanske 30 pers inklusive The Cab, deras managers och Brian Logan Dales, sångare av The Summer Set, som kollade på Space Jam, på bioskärm, bara oss. Privat föreställning!
Efter så gick vi ute till solen då alla tog lite bilder och så. Pratade en del med Alex, underbar människa! Nämde att jag var från Sverige, då alla andra va lokala fans förutom någon som va från Nashville som lyckades boka om deras flyg så de kunde stanna för bion. Alex berätta att Sverige och Italien är hans favoritländer, många osm säger de bara för att va snäl typ. Men han förkalra också varför vilket gjorde de mer trovärt :)
Bästa onsdagen kan man säga! Inte varje dag man går på bio med grabbarna i The Cab och B.Dales och ser en klassisk film.

Chance (The Cab) drog snabbt så ingen bild med honom. Och Brian va tvungen att dra med så ingen med han heller. Men han bad om ursäkt på twitter åt mig.

Briantweet

Jag & Alexander DeLeon, sångare i The Cab
MeandAlexDeleon

Jag & Dave Briggs, trummis i The Cab
meanddave

Jag & Joey Thunder, bassist i The Cab
meandjoey

One comment

  1. Härligt o kul!! =) o kul att han kommentera ditt inlägg!! o du börjar ju få massa färg efter solningen nu ju! ;) KRAM

Kommentera

