Liten uppdatering.

Här har de varit väldigt tyst ett tag. Ber om ursäkt för de, inte med flit utan de glömdes bara bort.
Inte mycket ”spännande” har direkt hänt, skolan har rullat på som vanligt och på tisdag har jag det sista slutprovet i Historia, får se hur det går. Ska skriva 2 uppatser på lektionstid.
Annars har jag varit på en Dodgers match när de spelade mot San Francisco Giants. Dodgers vann. Och efter så fylldes planen av folk för det var dags för fredagskvälls fyverkerier.
Sen va jag en sväng på Universal Studios med i brist på anant att göra, har ju årskort dit.
Sen den 13e maj åkte jag till Anaheim för att see Blessthefall. I födelsedagspresent gav min bror mig VIP pass till den konserten så då fick jag träffa och ta bild med bandet och lyssna på soundcheck. Konserten va så himla bra som väntat!
Vad mer.. Var på Conan O’Brien med Joakim. De va roligt! Echosmith uppträdde, ett lokalt band här från Los Angeles.
Igår va jag i Sherman Oaks och kollade på när Lucy Hale uppträdde lite. Hon spelar Aria i Pretty Little Liars men sjunger även och har precis släppt en skiva. Passade även på att svänga förbi ”Hot Dog on A Stick” där Kadi jobbar och säga hej till henne. Har inte sett henne sen förra terminen då hon bytte skola.

Annars har jag mest legat vid poolen de senaste dagarna och försökt få lite färg så jag inte kommer hem jätteblek! Åker hem på fredag kväll och landar i sverige på lördag. Ska bli skönt att komma hem, att få sova i min übersköna säng och ha eget rum för sommaren.

Just ja, har även köpt en biljett till The Vampire Diaries Convention i Las Vegas i september. Ser fram emot de så sjukt mycket. Martin tycker jag är dum i huvudet som ska på de, men jag tycker det är värt! Det är en hel helg, de jag bor med ska följa med till Vegas då med så vi kan dela på hotellrum, men de ska inte på evengemanget jag ska på. Jag ville åka till Las Vegas innan jag flyttar härifrån så då får jag de gjort!

Nu ska jag plugga inför de sista slutprovet och sen ta de lite lugnt, som om jag aldrig gör de annars liksom.. haha.

p.s. Cheesecake factory har take out, gårdagen blev räddad. Louisiana Chicken Pasta, nom nom! gåva från matguden! d.s.

Kommentera

