Svedala

Då var man hemma i Sverige igen! Väldigt skönt måste jag säga!
Lämnade L.A. på fredagen den 20e och tog ett direktflygfrån LAX-Arlanda. 10 timmar tog flyget. Lite segt men fanns filmer och serier att titta på. Åkte med nya Dreamlinern och de va fräsht flygplan! Väl på Arlanda tog jag mig DIREKT till MAX för att äta ett nuggetsmål. Åt inget på planet så var svinhungrig.
Efter det så blev det tåget hem till Linköping där pappa väntade på stationen och hämtade upp mig. Bäl hemma tog jag det bara lugnt.
På söndagen så kom Malin & Peter hem till oss för att träffa mig och äta ”välkommen hem” middag typ. Vi firade även Malins 30-års dag typ 3 månader för sent med, men så blir det när jag bor på andra sidan atlanten och inte skickar paket för de blir för dyrt. Hon fick sig ett par nya Converse av mig, Nike löpartröja och en Bath & Body Works.

Måndag – Dags att börja jobba. Här är de inget vila när man kommer hem. Vaknade redan 03:30 på morgonen och kunde inte somna om så gick upp. Kvart i 6 hämtade syrran upp mig och vi åkte mot jobbet. Jag ska vara vikarie på Malins jobb i sommar, ska bli kul!
Efter jobbet blev det hem till Jonas där vi kollade på film & åt tacos. Han är fortfarande lika kansig som han alltid varit. Även om vi inte setts på flera månader så är de precis som vi sågs igår när vi ses. Allt är somvanligt!

Imorgon kommer Martin med familj in till stan, äntligen får jag träffa Oliver igen!

Bekväm plats på flyget! Lagom med benutrymme för långa mig!
2014-06-20 18.49.54

Äntligen återförenad med syran! Jordgubbstårta blev de till efterrätt :)
1403462293235

Jonas vovve Sam och jag väntade ute medans Jonas handlade mat :)
2014-06-23 16.56.31

Vandrade igenom skogen påvägen tillbaka till Jonas lägenhet. Värdret var för stunden fint!
2014-06-23 17.05.15

Världens knäppaste, men bästaste vän!
2014-06-23 19.48.09

Kommentera

