Sommar i Sverige

Här har det varit väldigt tyst, jag vet. Ber om ursäkt för det. MEN, jag har faktiskt varit hemma I sverige de senaste 8 veckorna typ och jobbat enda sen jag kom hem och även gått i skolan samtidigt. Och de plus att jag velat spendera mycket tid med familj och vänner så kändes de inte som prio 1 att uppdatera här, eftersom bloggen i stor del mest är till för min familj, men för andra med såklart.
Men har som sagt varit hemma i typ 8 veckor, drar tillbaka till Los Angeles på fredag nästa vecka igen. Under de veckorna jag har varit hemma har lite smått och gott hänt. Har spenderat tid i Eskilstuna med min brors familj, harspenderat tid med min familj i Linköping, har umgåtts med vänner jag inte ser speciellt ofta, badat och njutit av den sommarvärme vi hade här innan de fick för sig att bli höst över natten. Eftersom det skulle bli OTROLIGT mycket text om jag skulle skriva ner allt jag har gjort så blir det istället ett bildkollage med lite allt möjligt. Har 1,5 vecka kvar i Sverige innan jag åker och mer ska hittas på innan flyget lyfter. Men här är lite bilder! (kolmården och sånt som hänt i helgen finns inte med)

 

Kommentera

