Tillbaka i LA

Då var man tillbaka i Los Angeles. Flygresan gick bra, inget speciellt med den. Direkflyg från Arlandat till LAX vilket var väldigt skönt. När jag väl kom fram till LAX så tog de 3 timmar från att jag landade tills att jag var hemma i lägenheten, kan ju inget annat än bara älska Customs och deras långa köer… Och när jag skulle hämta min väska så sakandes det ett handtag på den och de var ett snyggt hål där istället. Tack flygplatspersonalen som tar hand om väskor så varsamt att de sliter av handdtagen…

När jag kom till lägenheten så var de långt ifrån rent i rummet och badrummet. Badrummet var ganska äckligt, det här med att städa efter sig när man flyttar ut ur ett rum har vissa aldrig hört talas om.. Så det var bara att direkt gå till Kmart och köpa massa rengöringsgrejer för allt sånt var ju såklart slut med eller inte allsfräsht.

På lördagen vakande jag redan klockan 4 och kunde inte somna om. Jag gick då upp och började ta tag i lite saker, så som att packa upp mina grejer klart, städa garderoben och badkaret/duschen, städa lite i vardagsrummet och handla mat. Allt före klockan 11. Senare gick jag till banken och tog tag i att  föra över pengar så att hyran kan betalas och allt sånt kul.
Vid 18 skulle jag bara lägga mig och vila efter att ha varit ute och gått i 3 timmar, somnade tydligen och vaknade klockan 4 igen. Pigg var jag så det var ingen ide at ligga kvar i sängen.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag mer än att försöka städa lite i köket och så, så att det ser någolunda fräsht ut när den nya tjejen flyttar in på måndag!

Kommentera

