Citadel Outlets

Igår söndag hade jag inte mycket på schemat. Vaknade klockan 4 igen och var jättepigg. Det finns inte så mycket att göra klockan 4 på morgonen så jag la mig i sängen och kollade på lite Orange Is The New Black säsong 2 och rengjorde även duschdörrarna som var långt ifrån rena.
När klockan närmade sig 9 bestämde jag mig för att åka ut till Citadel Outlets eftersom Hurley butiken ligger där och jag gillar deras shorts. Tanken var att jag skulle köpa ett eller två par shorts, beroende på hur billga de var. Men de blev ju såklart inte bara ett par shorts. Lätt hänt när man är på en outlet som har labor day weekend sale.
Dock kände jag att jag behövde lite nytt i garderoben då jag håller på att rensa ut den och ska donera sånt jag inte använder till Goodwill.

Det som inhandlades finns på bild nedan. 2 par shorts, 2 t-shirts och ett linen från Hurley, ett linne och en sport bh från Nike, En longsleeve tröja och en handväska från Volcom, och strumpor från Coverse! (och en logitech mus till datorn, dock köpt på target och inte citadel)

DSC_9081

WIN_20140831_183835

Kommentera

