Hemma om 14 fredagar

Har varit här i typ 2,5 vecka sen jag kom tillbaka och har redan bokat flyget hem. Har pratat med alla mina professorer och de har gått med på att låta mig göra mina slutprov tidigare så jag kan åka hem till syrrans bröllop! Mina slutprov börjar veckan efter Malin & Peter gifter sig, men de känns väldigt  onödigt och dyrt att åka tillbaka igen bara för att göra några prov.
Den 11 december åker jag från LAX och är i Sverige fredagen den 12e! Det är bara 14 fredagar kvar! De känns ganska lite faktiskt.

Skolan är i full fart som vanligt nu och ingen vila. På torsdag efter skolan åker jag dock till Las Vegas! Ska dit på ett evengemang med Vampire Diaries (en serie jag kollar på). Ska få träffa skådespelare och lyssna på paneler och sådant i tre dagar. Ska bli riktigt kul!

ticket

One comment

Kommentera

