Nyköpt

I måndags efter skolan mötte jag upp med Anna och Jessica i Santa Monica. Vi gick runt lite där, jag köpte mig en ryggsäck eftersom jag lämnade min i Sverige (doh) och mina böcker inte får plats i min handväska. Sen köpte vi froyo innan vi tog bussen till Westside Pavillion Mall. Anna och Jessica ville till Aeropostale och kolla på PLL collectionen de har där ochde va de närmsta Areo som fanns. Vi gick in på pacsun med för jag ville bara kolla lite. Tog med mig 4 tröjor hem. Fy skam för rea! haha.

Här är lite bilder på de jag köpt, en tröja saknas på bild då den inte fanns på internet men de är samma typ av tröja som de andra, och i märket vans.

Som sagt, håller på att rensa garderoben lite och ersätter med nytt!

Kommentera

