Keegan Allen

I måndags så var jag hemma klockan 5 på morgonen men fick några timmar sömna innan A & J kom hit och lämnade sina väskor är. De behövde checka ut kl 11 men deras plan gick inte förens på kvällen så sa att de kunde lämna väskorna hos mig så de slapp gå runt och släpa på dem. Vi gick sedan och satte oss på Starbucks och hängde ett tag. När vi sedan gick därifrån och går ut från Barnes & Noble (Starbucks ligger i den affären) så pratar vi om när A & J träffade Keegan Allen i lördags när jag var i Las Vegas. När vi kommer ut ur affären ser jag ingen anna än vem då? Ja, Keegan Allen! Keegan och hans manager var påväg till CBS Studios för att kolla på Dancing With The Stars. Keegan blev stannad av papparazzis och så men hans manager såg till att vi tre fick en varsin bild med honom innan de va tvugna att skynda sig till studion för DWTS.
Andra gången jag träffar Keegan, och väldigt random denna gång med!
(Keegan Allen spelar Toby i Pretty Little Liars!)

Untitled46

Kommentera

