Marshmallow

Ja vet att de kanske känns som de är lite mycket kända människor nu på senaste men det bara blir så. De har varit en sån vecka helt enkelt. Jag klagar inte!
Idag, lördag, så tog jag mig ur sängen 2 timmar efter larmet gick och tog mig ner till Barnes & Noble, så glad att jag bor nära… Där delade de ut armband till Jason Segels boksignering. Hörde efter att folk varit där sen kl 6 och vissa hade köat i 6 timmar (Varför?) för att få komma in på signeringen. Jag kom dit… 5 minuter innan de börja?
Väl där inne så fick jag prioriterings armband, alltså gå före de som köat i 6 timmar, varför? För att jag är Barnes & Noble medlem. De gynnar sig att betala diverse medlemsavgifter ibland! Efter jag fått mitt silvriga prioriterings armband gick jag hem och kollade på Saving Hope (bra serie med Daniel Gillies) innan jag tog mig tillbaka dit till 13 för signeringen.
Så ja, idag träffade jag Jason Segel, som spelar Marshall Eriksen i How I Met Your Mother. Kan säga att det var en ganska bra dag! Nu har jag träffat både Marshall & Barney. Bara Robin, Lily och Ted kvar! Kommer träffa Neil Patrick Harris igen i oktober troligtvis när han är här och singerar sin bok!

Efter det tog jag mig hem kollade klart på säsong 2 av Saving Hope, satt chockad av säsongsavslutet och längtar tills måndag då tredje säsongen drar igång, sen gick jag på bio och såg The Maze Runner – riktigt bra film! Glad att jag inte läste boken före, de gjorde de hela så mycket mer spännande att inte veta något! Se den om ni kan, Dylan O’Brien var riktigt bra!

Jason: ”Matilda! I love your name!”

DSC_9558 DSC_9559

Kommentera

