Testpackning!

Om endast 19 dagar flyger jag tillbaka till Sverige. 19 dagar. Sjukt va tiden har gått fort denna termin. Känns som jag nyss kom hit.
De är lite blandade känslor om att åka härifrån. De kommer kännas konstigt att inte åka tillbaka till Los Angeles som har varit mitt hem i 2,5 år nu. Men de ska samtidigt bli otroligt skönt att få vara med familjen en lite längre tid och få en liten paus från skolan även om jag bara längtar tills jag kan få börja på UMN.

Eftersom det är så nära tills jag åker hem så har jag börjat testpacka. Det är ganska mycket saker man samlar på sig på 2,5 år som ska ner i några väskor och över atlanten.
Men 3 veckor innan, är inte de väldigt tidigt? Ja och nej. Har aldrig packat såhär tidigt innan, även om det bara är ett testpack. Men på onsdag kommer mian underbara Minnesota vänner/familj och dem ska ta med en väska upp till Minnesota med  saker jag kanske inte behöver förens i augusti.. eller 2016… Mindre viktiga saker helt enkelt – så som böcker jag redan läst, assa filtar och fina kuddar jag har, eller pysselsaker jag inte vill slänga. Som sagt, man samlar på sig lite saker.
Och eftersom de ska ha med sig en väska måste jag lista ut VAD jag kan få med mig till sverige och vad jag inte kan, så jag kan slita ut vad som ska vara nerpackad i den väskan. Vill gärna ha den väskan färdigpackad innan de kommer på onsdag så jag inte behöver hålla på och försöak paka när dem är här. Vill ju bara spendera så mycket minuter som möjligt med dem mellan onsdag och söndag!

Kommentera

