Nick Jonas

Ibland ska man verkligen inte klaga när man bor där jag bor. Idag så vaknade jag upp av att Nick Jonas sjöng sin låt Jealous om och om igen utanför mitt fönster. Så jag gick upp och ställde mig på balkongen och tittade på när han övade på låten med dansare inför kvällens uppträdande på Dancing With The Stars. Jag bor ju precis brevid CBS Studios där DWTS spelas in. Helt okej tisdagsmorgon!

Nick på morgonen, inte bästa bilden.
DSC_9764

Sen drog Nick iväg och kom tillbaka lite senare med nya kläder för en sista repetition innan livesändning
Nickjonas nickjonas2

Kommentera

