Wrigsjö Bröllopet

Den 11e december tog jag mitt livi form av 100 kg bagage och flyttade från värmen i Los Angeles till kylan i Linköping. Jag landade på arlanda den 12e och blev upphämtad av pappa, slapp ta tåget denna gång, woho! När jag kom hem och skulle gå in med mina väskor på rummet så står martin där i mörkret och skrämmer mig så jag tappar mina saker, trodde de skulle komma till Linköping den 13e, och inte gömma sig på mitt rum. Vad jag trodde skulle bli en kort kväll och somna skapligt slutade med att vara vaken till 2 och umgås med brorsan och erica.

Den 13e var det dags för dagen som min syster längtar till i några år, mänligen hennes bröllop!
Jag skulle inte få träffa henne förens efter bröllopet, men när jag kom dit sa en av brudtärnorna att de är nog bäst om jag träffar henne innan cermonin för varken hon eller jag skulle nog klara av att inte se varandra igen efter att inte ha setts på flera månader framme vid altaret. Och brudtärnan hade rätt, de hade nog inte gått att ses första gången under cermonin.

Bröllopet var jättefint och jag är så glad för min syster som äntligen har gift sig med sin Peter.

One comment

Kommentera

